HK119

Björk je v Q magazine o HK119 dejala “perfektna blondinka”, ko jo je izbrala za svojo najljubšo umetnico leta.

Lo-fi, ‘sam-svoj-mojster’ odnos Heidi Kilpeläinen do snemanja glasbe (na začetku sama, na digitalni 8-kanalni snemalnik) in snemanje glasbenih videov, v katerih je oblečena v vsakdanje materiale (kot sta aluminijasta folija in papir), so ji zagotovili dovolj materiala za osnovo odrskih nastopov v živo, na katerih njeni videi pogosto predstavljajo ozadje, sama pa poje na ‘backing track’ svojih pesmi. Lik HK11 je bil izraz ironične kritike množičnega potrošništva, razmišljanja umetnice (o človeških odnosih, socializmu, kapitalizmu, tehnologiji, kulturi slavnih …) pa so vedno pospremljena s humorističnim podtonom.

HK119 je samostojni projekt Heidi Kilpeläinen, finske umetnice s številnimi talenti (pevka, pisateljica, producentka, vizualna umetnica). Diplomirala je leta 2004 na Central Saint Martins College of Art and Design, ima pa tudi magisterij iz likovne umetnosti. Menila je, da je najboljši skupni imenovalec performansa in scenografije, video produkcije in obetajoče glasbene produkcije – skratka mešanica performativne umetnosti in multimedije – izmišljeni lik z imenom HK119, plod znanstvene fantastike in izmišljene številke črtne kode. Pod tem imenom je podpisala pogodbo z založbo One Little Indian Records, Björkino matično založbo, ki je novembra 2005 izdala njen prvi singl z naslovom Pick Me Up. Sledil je njen prvi, istoimenski album, izdan februarja 2006, drugi album – Fast, Cheap And Out Of Control – pa je izdala leta 2008. Trenutno ustvarja tretji album.

Koncertnemu performansu bo sledil DJ program.

Organizacija: Mesto žensk; V sodelovanju: Menza pri koritu.

Umetnice in sodelujoče
HK119
Video

HK119

Björk je v Q magazine o HK119 dejala “perfektna blondinka”, ko jo je izbrala za svojo najljubšo umetnico leta.

Lo-fi, ‘sam-svoj-mojster’ odnos Heidi Kilpeläinen do snemanja glasbe (na začetku sama, na digitalni 8-kanalni snemalnik) in snemanje glasbenih videov, v katerih je oblečena v vsakdanje materiale (kot sta aluminijasta folija in papir), so ji zagotovili dovolj materiala za osnovo odrskih nastopov v živo, na katerih njeni videi pogosto predstavljajo ozadje, sama pa poje na ‘backing track’ svojih pesmi. Lik HK119 je bil izraz ironične kritike množičnega potrošništva, razmišljanja umetnice (o človeških odnosih, socializmu, kapitalizmu, tehnologiji, kulturi slavnih …) pa so vedno pospremljena s humorističnim podtonom.